Bogatii lor, bogatii nostri!
Bogatii nostri sunt mai jmecheri decat bogatii lor. Daca in vest, multi dintre cei din clasa superioara se bazeaza pe […]
Bogatii lor, bogatii nostri! Read More »
Bogatii nostri sunt mai jmecheri decat bogatii lor. Daca in vest, multi dintre cei din clasa superioara se bazeaza pe […]
Bogatii lor, bogatii nostri! Read More »
Mai tine cam o luna, doua. La anu’. Peste doi ani. Cam in patru luni, trei saptamini si doua zile…
Cat mai tine criza? Read More »
„Sînt un mic patron! Asa mi s-a zis dupa revolutie, asa am ramas. Chestii din alea cu manajer sau marchetin’…
Pe mine… va rog sa ma scuzati! Read More »
Ar fi absurd sa sustinem ca beneficiile obtinute de pe urma acestei crize sunt sau vor fi in masura sa
“Promovand” criza in comunicarea de marketing Read More »
In anii premergatori Crizei, marketingul din Romania a reusit sa propuna, dupa o dureroasa asteptare, un discurs al belsugului. Conditiile
Visand la belsug (Strategiile foamei) Read More »
Cand construiesti brandul unui oras, asa cum este Clujul nu poti sa pornesti de la zero ci trebuie sa tii
Vecini si…prieteni? (I)- brand de oras Read More »
Stephen Brown, considerat de multi cel mai impatimit scriitor al marketingului postmodernist spunea la un moment dat ceva ce m-a
Marketing postmodernist 2.0 Read More »
– Mai, ce ti-e si cu criza asta! – Ei, nu o sa fie chiar asa de greu! Cumva, cumva
Marketing postmodernist Read More »
Consumul cultural al unui oras cum este Clujul se realizeaza semantic, prin propozitiile vizual-simbolice sub care se ofera privirilor avide
Clujul – o poveste improbabila despre brand Read More »
Pentru cineva netrecut pe la scoala dura a vietii din Romania schimbarile care se profileaza in viitorul apropiat nu au
Inocentii crizei si repozitionarea consumului Read More »